Дистанційні завдання
01.11-07.11.2021
ПОНЕДІЛОК 01.11.2021 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Біологія |
7 |
Тема: Паразитичні та кровосисні членистоногі. Складаємо
опорний конспект
Коропоїди Воша людська Блоха пацюкова Малярійний комар Мухи-жигалки осінні Дайте визначення: Гнус - Опрацювати § 14. Дайте відповідь на запитання
письмово – Чому воші та блохи, на відміну від більшості комах, не мають крил? Перегляньте
відео за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=ak79fuSiPMs |
Біологія |
6 |
Тема: Одноклітинні твариноподібні організми – збудники
хвороб людини. Складаємо опорний конспект. Продовжити речення – Паразитами
називають - …
Дизентерійна амеба
Малярійний плазмодій Опрацювати § 14, на ст.55 виконати тестові
завдання 1,2. Виконати письмово – Поміркуйте, чому в клітині дизентерійної
амеби немає мітохондрій? Переглянути
відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ufINXp10xXI |
Основи
здоров’я |
5 |
Тема: Навчайся успішно. Записати (словничок) –
Віртуозно - …; Пам'ять - …; Увага - …; Інтелект - …
Візуальний Аудіальний Тактильний Опрацювати §7. Виконати письмово завдання 3 ст. 52(за
таблицею визнач свій тип сприйняття інформації) |
Хімія |
9 |
Тема: Виявлення деяких йонів у розчині. Поняття про
якісні реакції. Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Do37t30ssUM Запишіть визначення: Якісні реакції – 1.
Якісна реакція на хлоридну кислоту та її солі – це
взаємодія з розчином арґентум (І) нітрату
нерозчинний у воді білий сирнистий осад Запишіть рівняння йонного обміну між розчинами
електролітів у повній і скороченій йонних формах 2.
Спосіб виявлення хлорид-іонів Cl-,
бромід-іонів Br-, йодид-іонів I-
жовто-білий осад
жовтий осад
білий сирнистий осад Закінчіть рівняння йонного обміну Опрацювати §14. Виконати завдання № 60, 61 на
ст.81 |
Трудове
навчання |
7 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів для
виготовлення виробу. Розмічання виробу. Закінчити розпочату роботу, вміти презентувати |
Трудове
навчання |
8 |
Технологія виготовлення виробу. Закінчити розпочату роботу та вміти презентувати в
класі |
Немає коментарів:
Дописати коментар