неділя, 31 жовтня 2021 р.

Дистанційні завдання

01.11-07.11.2021

ПОНЕДІЛОК

01.11.2021

Предмет

Клас

Тема, завдання

Біологія

7

Тема: Паразитичні та кровосисні членистоногі. Складаємо опорний конспект


        Паразитичні види ракоподібних  

 Коропоїди

  Паразитичні й кровосисні види павукоподібні

 Іксодові кліщі    Коростяний свербун Залозниця вугрова

 Кровосисні та паразитичні комахи

Воша людська  Блоха пацюкова   Малярійний комар Мухи-жигалки осінні

Дайте визначення:

Гнус -

Опрацювати § 14. Дайте відповідь на запитання письмово – Чому воші та блохи, на відміну від більшості комах, не мають крил?

Перегляньте відео за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=ak79fuSiPMs

 

Біологія

6

Тема: Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини. Складаємо опорний конспект. Продовжити речення – Паразитами називають - …



            Поширені паразити людини

 

Дизентерійна амеба    Малярійний плазмодій

Опрацювати § 14, на ст.55 виконати тестові завдання 1,2. Виконати письмово – Поміркуйте, чому в клітині дизентерійної амеби немає мітохондрій?

Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ufINXp10xXI

                                                                             

Основи здоров’я

5

Тема: Навчайся успішно. Записати (словничок) – Віртуозно - …; Пам'ять - …; Увага - …; Інтелект - …




Типи сприйняття інформації

Візуальний          Аудіальний     Тактильний

Опрацювати §7. Виконати письмово завдання 3 ст. 52(за таблицею визнач свій тип сприйняття інформації)

Хімія

9

Тема: Виявлення деяких йонів у розчині. Поняття про якісні реакції.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Do37t30ssUM

Запишіть визначення:

Якісні реакції –

1.      Якісна реакція на хлоридну кислоту та її солі – це взаємодія з розчином арґентум (І) нітрату


AgNO3 + HCl = AgCl +HNO3

                                нерозчинний у воді білий сирнистий осад

Запишіть рівняння йонного обміну між розчинами електролітів у повній і скороченій йонних формах

2.      Спосіб виявлення хлорид-іонів Cl-, бромід-іонів Br-, йодид-іонів I-


AgNO3 + NaBr = AgBr   +…

                             жовто-білий осад


AgNO3 + KI = AgI    + …

                               жовтий осад


AgNO3 + NaCl = AgCl   + …

                              білий сирнистий осад

Закінчіть рівняння йонного обміну

Опрацювати §14. Виконати завдання № 60, 61 на ст.81

Трудове навчання

7

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення виробу. Розмічання виробу.

Закінчити розпочату роботу, вміти презентувати

Трудове навчання

8

Технологія виготовлення виробу.

Закінчити розпочату роботу та вміти презентувати в класі

Немає коментарів:

Дописати коментар