ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
14.03. – 18.03.2022
Онлайн-уроки проходитимуть згідно розкладу за посиланням:
https://meet.google.com/kaz-tzrj-rku
ПОНЕДІЛОК 14.03.2022 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Біологія |
7 |
Тема: Розмноження та
його значення. Форми розмноження тварин. Форми розмноження у
тварин: статеве, нестатеве (вегетативне) Дайте визначення
понять (письмово): 1)
Регенерація – 2)
Поліемріонія – Запліднення у тварин Зовнішнє Внутрішнє Опрацювати §37 Виконати
письмово завдання на ст.143 (Для допитливих і кмітливих) |
Біологія |
6 |
Тема: Водорості
Залежно від будови рослини ділять на 2 групи Водорості
Вищі рослини (одноклітинні та багатоклітинні) (тіло почленоване на вегетативні органи,
що побудовані з різних тканин) Опрацювати §41 Виконати
тестові завдання ст.156 Поміркуйте
(письмово) Чому водорості не трапляються на глибині понад 265м? |
Основи
здоров’я |
5 |
Тема: Поняття про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію Дайте письмово визначення понять: Туберкульоз – Щеплення – Імунітет – Синдром – Дефіцит – 24 березня – Всесвітній день боротьби з туберкульозом Опрацювати §21 ст.120 завдання 3 виконати тест письмово |
Хімія |
9 |
Тема: Етанова (оцтова кислота) Функціональна карбоксильна
група. Органічні речовини, молекули яких містять одну або
кілька функціональних карбоксильних груп, з’єднаних з вуглеводнями,
називаються карбоновими кислотами Класифікація карбонових кислот: За природою вуглеводневого радикала: -
насичені; -
ненасичені; -
ароматичні За кількістю гідроксильних груп: -
одноосновні (монокарбонові) -
двохосновні (дикарбонові) О СН3 – С ОН (карбоксильна група) Вуглеводневий замісник (радикал)
Н О Н-С-С ОН
Н Запишіть молекулярну формулу етанової (оцтової кислоти) Хімічні властивості етанової (оцтової кислоти) записати
ст.168 1.
Електролітична дисоціація 2.
Взаємодія з металами 3.
Взаємодія з лугами 4.
Взаємодія з солями Опрацювати §34 Виконати
завдання № 135, 136 ст.170 Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1769690 |
Трудове
навчання |
7 |
Тема: Види одягу та взуття. Догляд за одягом та
взуттям. Визначення розмірів одягу та взуття Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=huo2IlwQ7CU |
Трудове
навчання |
8 |
Тема: Види одягу та взуття. Догляд за одягом та
взуттям. Визначення розмірів одягу та взуття Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=huo2IlwQ7CU |
ВІВТОРОК
15.03.2022 |
||
Захист
України (дівчата) |
11 |
Тема: Основні способи
захисту населення. Повідомлення про виникнення надзвичайної ситуації Розглянути іл.27.2 та
замалювати Комплексна система інформування населення Опрацювати §27 Виготовити
ватно-марлеву пов’язку за зразком іл.27.4; іл.27.5 ст.163 |
Хімія |
8 |
Тема: Розрахунки за хімічними рівняннями Розглянути розв’язки задач ст.151-155 (1-4) та записати їх. Опрацювати §27 Виконати завдання № 197, 199, 200 ст.155, 156 Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=a9RBNQ8GBMs |
Основи
здоров’я |
9 |
Тема: Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу Загроза людини Стадії
ВІЛ-інфекції Інкубаційна
Безсимптомна Виникнення СНІДу Формула індивідуального захисту: Передбачати – Уникати – Діяти Опрацювати §25 Виконати
завдання 10 ст.124 (письмово) Виконати
тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2675743 |
СЕРЕДА
16.03.2022 |
||
Біологія |
6 |
Тема: Мохи Розгляньте малюнок 169 на ст.157 Зозулин льон та
замалюйте його. Дайте визначення понять письмово: Мохи – Спорангій – Опрацювати §42 ст.159 виконати письмово тестові завдання ст.159
поміркуйте письмово |
Хімія |
9 |
Тема: Поняття про вищі карбонові кислоти та жири Вищі карбонові кислоти Насичені Ненасичені (пальмітинова – С15Н33СООН (олеїнова - С17Н33СООН) старинова - С17Н35СООН ) Дайте визначення поняттю: Жири – Ст.173 (Запишіть схему утворення жиру тристеарату на
прикладі гліцеролу та стеаринової кислоти) ст. 174 (запишіть загальну формулу жирів) Опрацювати §36 Виконати завдання №141-143 ст.177 |
Трудове
навчання |
5 |
Тема: Види закладок для книг. Інструменти та
пристосування для їх виготовлення. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Od1MeIdjLew |
Основи
здоров’я |
8 |
Тема: Мотоцикл і безпека Записати визначення поняття Мотоцикл – ст.103 (замалювати мотоцикл
та основні механізми і захисні пристрої мотоцикла) Опрацювати §22 ст.106 виконати
ситуаційні завдання письмово |
ЧЕТВЕР
17.03.2022 |
||
Біологія |
7 |
Тема: Розвиток тварин. Закінчити речення (письмово): Індивідуальний розвиток – розвиток особини… Зародковий період індивідуального розвитку – це час,
коли… Дайте визначення понять письмово: Справжнє живородіння – Яйцеживородіння – Яйценародження – Опрацювати §38 Виконати
письмово творче завдання на ст.146 |
Основи
здоров’я |
6 |
Тема: Що таке конфлікти. Види і способи їх розв’язання.
Дайте визначення поняття: Конфлікт – Види і способи розв’язання конфліктів Конфлікти поглядів конфлікти інтересів Алгоритм прийняття зважених
рішень Зупинитися –
Подумати, обміркувати – Діяти Опрацювати §19 ст.97 Моделюй-набувай життєвих навичок (письмово)
(4,5) |
Спецкурс
«Захисти себе від ВІЛ» |
8 |
Тема: Ознаки фізіологічної та соціальної зрілості.
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Ознаки
зрілості
Фізіологічні
Соціальні Дайте визначення понять (письмово) 1) Зрілість
–
Фізіологічна зрілість –
Психологічна зрілість –
Соціальна зрілість – 2) Запишіть
періоди індивідуального розвитку людини |
П’ЯТНИЦЯ
18.03.2022 |
||
Хімія |
8 |
Тема: Властивості та використання основ Складаємо опорний конспект Хімічні властивості основ: 1.
Дія на індикатори (розглянути мал.51 Забарвлення
індикаторів у воді та розчині лугу) 2.
Реакції з кислотними оксидами ст.159 (записати рівняння
реакцій) 3.
Реакції з кислотами ст.159 (записати рівняння реакцій) Реакцію
між основою і кислотою називають реакцією нейтралізації 4.
Реакції лугів із солями Сіль
реагент має бути розчинною у воді, а нова основа або сіль – нерозчинною 5.
Термічний розклад ст.160 (Записати рівняння реакції) Опрацювати §28 Виконати завдання № 210, 212 ст.163 Переглянути
лабораторний дослід: https://www.youtube.com/watch?v=M3JB4cSO7Yc |
Основи
здоров’я |
7 |
Тема:
Стрес в екстремальних ситуаціях Дайте
визначення понять письмово: Страх
– Самотність
– Зневіра
– Голод
– Спрага
– Чинники стресу (стресори) (страх,
зневіра, самотність, голод, спрага) Опрацювати §19 Виконати
завдання 6 на ст.77 (письмово) |
Захист
України (дівчата) |
10 |
Тема:
Поняття про переломи кісток, їх класифікація Дайте
визначення письмово поняттю Перелом
– Переломи Травматичні
Одиночні Патологічні (нетравматичні) Множинні Відкриті Закриті Опрацювати §32 Виконати завдання №9,10 ст.124 (письмово) |
Захист
України (дівчата) |
10 |
Тема: Вивихи суглобів, їх класифікація. Ознаки вивихів. Розгляньте іл.33.1 ст.124 (Різні типи суглобів
відповідно до рухів, які вони забезпечують), обґрунтуйте усно. Дайте визначення письмово поняттю: Вивих – Вивихи (класифікація) Гострі, свіжі, несвіжі, патологічні, травматичні,
застарілі, набуті, відкриті, звичні, вроджені, закриті Опрацювати §33 Виконати
завдання № 3, 5 ст.127 (письмово) |
|
9 |
Тема: Шкідливість для здоров’я раннього статевого життя
та вагітності неповнолітніх Захворювання, які передаються статевим шляхом: -
Сифіліс; -
Гонорея; -
Короста; -
Гламідіоз; -
Урогенітальний кандідоз; -
Лобковий педикульоз; -
Геніальний герпес; -
Трихоманоз Дайте
відповідь письмово на запитання: Чому сексуальні стосунки пов’язані з
відповідальністю перед іншими людьми? |
Немає коментарів:
Дописати коментар