ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
09.05. – 13.05.2022
Онлайн-уроки згідно
розкладу за посиланням:
https://meet.google.com/kaz-tzrj-rku
Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:
ПОНЕДІЛОК 09.05.2022 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Біологія |
7 |
Повторити тему 3.
Поведінка тварин Виконати контрольний
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6548457 |
Біологія |
6 |
Тема: Шапинкові
гриби Замалювати
схему (мал.222) Розмноження шапинкових грибів та проаналізувати (усно) Опрацювати §54 Тестові
завдання ст.206 Поміркуйте
(виконати письмово) |
Основи
здоров’я |
5 |
Виконати тест «Безпечне довкілля» за покликанням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4645817 |
Хімія |
9 |
Тема: Місце хімії серед наук про природу, її значення
для розуміння наукової картини світу Опрацювати §43 Завдання
157, 158 ст.206 виконати письмово |
Трудове
навчання |
7 |
Тема:
технологія виготовлення виробу. Підставка для спецій, скринька для прикрас
або дрібних речей, квітів, цікава упаковка для подарунків тощо. |
Трудове
навчання |
8 |
Тема:
технологія виготовлення виробу. Підставка для спецій, скринька для прикрас
або дрібних речей, квітів, цікава упаковка для подарунків тощо. |
ВІВТОРОК 10.05.2022 |
||
Захист
України (дівчата) |
11 |
Тема:
Розшук уражених та способи рятування людей із завалених та пошкоджених споруд Дайте
відповідь на запитання (письмово) Якими
можуть бути наслідки надзвичайної ситуації? Опрацювати
§35 ст.234
завдання 3,6 (письмово) |
Хімія |
8 |
Тема: Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Дайте визначення поняттю письмово: Генетичні зв’язки – ст.199 (схема 14) накреслити та проаналізувати усно Опрацювати §33 (до ст.200 основних закономірностей основних
класів неорганічних сполук) Виконати
завдання №258, 259 |
Основи
здоров’я |
9 |
Тема: Інформаційне суспільство і сталий розвиток §30
Завдання Моделюйте-набувайте життєвих навичок (2)
ст.154 (виконати письмово) |
СЕРЕДА
11.05.2022 |
||
Біологія |
6 |
Повторити §51-54 Виконати
тест по темі Шапинкові гриби: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4068139 |
Хімія |
9 |
Підготувати презентацію на одну із запропонованих тем: 1) Місце
хімії серед наук про природу; 2) Хімія
і прогрес людства; 3) Основні
екологічні проблеми України Виконану роботу надіслати на
електронну пошту valentinapopilniak@gmail.com |
Трудове
навчання |
5 |
Тема: М’яка іграшка як невід’ємний атрибут у побуті та
мистецтві українців. Застосування методу фантазування для виготовлення м’якої
пласкої іграшки. Переглянути відео за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=DkggqJg4vk0 Виготовити та надіслати роботу у viber |
Основи
здоров’я |
8 |
Тема: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність
та бездоглядність. Найпоширеніші міфи і факти про торгівлю людьми (ст.128-129)
Проаналізувати (усно) Записати номери державних установ (ст.131) до яких
можна звернутись по допомогу §28
ситуаційні завдання ст.132 (2,4 виконати письмово) |
ЧЕТВЕР
12.05.2022 |
||
Біологія |
7 |
Тема: Поняття про популяцію, екосистему та чинники
середовища. Дайте визначення письмово поняттям: Популяція – Ареал – Екосистема – Середовище існування – Екологічні чинники – Фотоперіодизм – Опрацювати §48 Творче
завдання ст.186 (виконати письмово та надіслати у вайбер) |
Основи
здоров’я |
6 |
Тема: Пожежна безпека оселі ст.122 (Записати трикутник вогню та замалювати)
Три стадії розвитку пожеж Початкова
(загоряння) Основна (стійке або
розвинуте горіння) Кінцева (згасання пожежі) Опрацювати §27 Завдання
7, 9 ст.128 (письмово) |
Спецкурс
«Захисти себе від ВІЛ» |
9 |
Тема: Протидія стигмі й дискримінації ВІЛ-інфікованих Назвіть шляхи передачі ВІЛ-інфекції (письмово) Дайте визначення письмово поняттям: Дискримінація – Соціальний стереотип – Упередженість – Дайте визначення письмово на запитання – Як запобігти і
припинити дискримінацію? |
Спецкурс
«Захисти себе від ВІЛ» |
8 |
Тема: Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу. Загроза людині Записати умови, за яких можлива передача ВІЛ/інфекції Пригадайте стадії ВІЛ-інфекцій (запишіть їх) Пригадайте формулу Індивідуального захисту (ФІЗ) та
запишіть її. Дайте відповідь на запитання письмово – Чому на вашу
думку, серед ВІЛ-інфікованих чимало молоді? |
П’ЯТНИЦЯ
13.05.2022 |
||
Хімія |
8 |
Тема: Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами Розгляньте, накресліть та проаналізуйте (усно) схему 15
(Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук) ст.200 Опрацювати §33 (до ст.201) лабораторного досліду №7. За поданою схемою перетворень сполук
металічного і неметалічного елементів-Феруму і Сульфуру складіть відповідні
рівняння реакцій №262,
263, 264 (а,г) виконати письмово |
Основи
здоров’я |
7 |
Тема:
Поширення ВІЛ-інфекції в Україні та світі Розгляньте
ілюстрації на ст.109 (проаналізуйте усно) Запам’ятайте
та запишіть правила, яких потрібно додержуватися, щоб убезпечитися від
інфікування ВІЛ-інфекцією (ст.109) Опрацювати §28 Завдання
моделюй-набувай життєвих навичок ст.110 (виконати письмово) |
Захист
України (дівчата) |
10 |
Тема: Причини виникнення та
класифікація надзвичайних ситуацій (закінчення). Загальні ознаки надзвичайних
ситуацій. Дайте визначення письмово поняттям: Тероризм – Заручник – Класифікація надзвичайних ситуацій
ст.174 (записати) Опрацювати §43 Завдання
(5,7) ст.174 виконати письмово |
Немає коментарів:
Дописати коментар