Дистанційне навчання
Онлайн-уроки згідно
розкладу за посиланням:
https://meet.google.com/kaz-tzrj-rku
Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:
П’ятниця 02.09.2022 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Здоров’я, безпека та добробут |
5 |
Тема: Життя і здоров’я. Розглянути на ст.10 мал.1 «Квітка здоров’я» На ст.13 таблицю (види термометрів) та обґрунтувати усно Види
термометрів
Ртутний Електронний Безконтактний Опрацювати §1 Мозаїка завдань до теми Завдання 1-4 ст.15 виконати письмово Покликання на електронний підручник (автор: Воронцова,
Пономаренко): https://pidruchnyk.com.ua/1707-zdorovia-bezpeka-ta-dobrobut-voroncova-5-klas.html |
Основи здоров’я |
8 |
Тема: Зрілість людини Записати складові зрілості ст.5,6 та коментувати усно Опрацювати §1 Розробити проект за власним планом ст.7 «Самооцінювання
рівня зрілості та готовності до дорослого життя» |
Біологія |
6 |
Тема: Біологія – наука
про живу природу. Складаємо опорний конспект. Біологія – це наука,
що вивчає життя в усіх його проявах. Біологія вивчає: -
Різноманітність
організмів; -
Їхню будову; -
Процеси
життєдіяльності; -
Взаємозв’язки з
довкіллям Опрацювати §1 Розглянути
мал.1 на ст.5 Різноманітність біологічних наук Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=adSgWtHq97Y Виконати
тестові завдання на ст.6 (1-4) |
Основи здоров’я |
6 |
Тема: Безпека життєдіяльності. Ризики і небезпеки. Розглянути схему – Навколишнє середовище – середовище
твого життя (ст.5) -
Природне середовище; -
Техногенне середовище; -
Соціальне середовище; Дайте письмово визначення поняттям: Безпека життєдіяльності – Благополуччя – Ризик –
Ризики
Виправдані
Невиправдані Опрацювати §1 Виконати письмово завдання на ст.10 Моделюй-набувай
життєвих навичок |
Немає коментарів:
Дописати коментар