ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
10.10. – 14.10.2022
Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:
ПОНЕДІЛОК 10.10.2022 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Основи
здоров’я |
8 |
Тема: Порятунок людей
під час пожежі Записати ступені
опіків ст.27-28 та першу допомогу при них Опрацювати §6 Виконати проект «Юний пожежник» ст.29 (за поданим
планом) |
Біологія |
7 |
Тема: Будова комах Дайте письмово визначення поняттям: Ентомологія – Непрямий розвиток – Закінчити письмово речення: Розвиток з неповним перетворенням… Розвиток з повним перетворенням… Опрацювати §10 Виконати
письмово творче завдання ст.38 та надіслати на перевірку Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=_7ToB7MDKr8 |
Біологія |
6 |
Тема: Внутрішнє середовище клітини: цитоплазма та
включення Дайте письмово визначення поняттям: Цитоплазма – Обмін речовин – Клітинні включення – Розглянути мал.37 ст.36 (основні органічні та
неорганічні речовини клітин) та записати в зошит Опрацювати §9 Виконати завдання ст.38 (тестові 1,2) Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=B5YuJS523EE |
Основи
здоров’я |
6 |
Тема: Особливості харчування підлітків Замалювати схему на ст.31 Дайте письмово визначення: Раціон харчування – Збалансоване (раціональне харчування) Опрацювати §6 Виконати
письмово моделюй-набувай життєвих навичок скориставшись матеріалами §6 і
додатками 1-4 (ст.148, 150 підручника) |
Спецкурс
«Захисти себе від ВІЛ» |
9 |
Тема: Репродуктивне здоров’я молоді.
Наслідки ранніх статевих стосунків. Підготувати інформаційне повідомлення на тему:
«Наслідки низької народжуваності на сучасному етапі в Україні» |
ВІВТОРОК 11.10.2022 |
||
Хімія |
9 |
Тема: Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у
водних розчинах Записати електролітичну дисоціацію кислот, основ і солей з відповідними прикладами ст.57-58 Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9139163 Лабораторний дослід: Виявлення йонів Гідрогену та
Гідроксид-йонів у розчинах Опрацювати §10 Виконати № 42, 45; 44, 46, 47 (тестові) Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=_PSu8Fw_0fY |
Трудове
навчання (дівчата) |
7 8 |
Тема: Види візерунків (щільні, ажурні, філейні) Продовження виконання роботи (візерунок для прихватки
гачком, в’язана підставка під чашку) |
Технології |
5 |
Тема: Як відбувається проектування нового виробу Переглянути відео. Підібрати матеріал (на ваш вибір)
для виготовлення підставки під горнятко: https://www.youtube.com/watch?v=3tILmf1kLUk |
СЕРЕДА
12.10.2022 |
||
Біологія |
6 |
Тема: Основні органи клітини Дайте письмово визначення поняттям: Хлоропласти – Лейкопласти – Хромопласти – Ендоплазматична сітка – Опрацювати §10 Виконати тестові завдання (1-3) ст.42 |
Захист
України |
10 |
Тема: Застосування автоматичного зовнішнього
дефібрилятора Розглянути ілюстрації на ст.28, 29 (проаналізувати
усно) Опрацювати §8 Виконати завдання 2,3 ст.30 (письмово) |
Захист
України |
10 |
Тема: Техніка проведення реанімаційних заходів одним і
двома рятівниками Розглянути Іл.9.1, 9.2, 9.3 (проаналізувати ст.30-31) Опрацювати §9 Виконати
письмово завдання 1,5 ст.31 |
Захист
України |
11 |
Самостійна робота з теми: «Домедична допомога в разі
опіку, теплового та сонячного удару, обмороження, електротравми, утоплення» Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5444048 |
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Тема: Правлення заготовки з
тонколистового металу, інструменти та прийоми роботи. Дайте письмово визначення
поняттю: Правлення – Розглянути мал.56-60
(проаналізувати усно) Опрацювати §7 Замалювати
мал.57, 58 ст.66 Виконати
письмово завдання (2,4) ст.68 Дівчата Тема:
Традиційні види декоративно-ужиткового мистецтва Дати
письмово визначення поняттям: Традиція
– Ремесло
– Декоратиавно-ужиткове
мистецтво – Виконати
завдання ст.56-57 (2,5,7) |
ЧЕТВЕР
13.10.2022 |
||
Біологія |
7 |
Тема: Різноманітність комах Розглянути мал.51, 52, 53 проаналізувати усно Опрацювати §11 Виконати письмово Завдання обговоріть у групах ст.43 |
Хімія |
9 |
Тема: Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні і
слабкі електроліти. Поняття про рН розчину Дати письмово визначення поняттю: Водневий показник – Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ULfPxZ39VfU Опрацювати §11 Виконати завдання 2, 4, 5 №50 ст.67 |
Основи
здоров’я |
9 |
Тема: Види рухової активності. Вплив рухової активності
на здоров’я.
Розглянути ілюстрації ст.26-27 проаналізувати усно Записати принципи рухової активності Опрацювати §5 Виконати
завдання ст.31 Завдання
(попрацюйте в парі або групі) виконати письмово |
Технології |
5 |
Тема: Як відбувається проектування нового виробу Використовуючи метод фантазування виготовляємо підставку під гаряче (вигляд повітряної кульки…) |
П’ЯТНИЦЯ
14.10.2022 |
||
Здоров’я,
безпека, добробут |
5 |
Тема: Засоби безпеки у транспорті Розглянути мал.17, 18 (проаналізувати усно) Ст.60 за допомогою блок-схеми скласти пам’ятку: «Як
діяти, якщо ви відчули у салоні запах диму» Опрацювати §7 Виконати
письмово ст.61 Мозаїка завдань до теми (завдання 1, 2 ) ст.62
Мозаїка завдань до теми (завдання 1, 2,3) Виконані завдання надіслати на перевірку |
Основи
здоров’я |
7 |
Тема:
Безпека в побуті Розглянути
ілюстрації на ст.35 та проаналізувати усно Опрацювати §7 Виконати
письмово завдання 3, 7 письмово ст.36 |
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Тема:
Інструменти та прийоми розмічання заготовки виробу Дайте
визначення письмово поняттям: Слюсарна
лінійка – Слюсарний
кутик – Рисувалка
– Кернер
– Опрацювати §8 Користуючись
мал.70 (а,б) ст.74 виготовити корпус господарського совка з будь-якого
матеріалу Дівчата Самостійна
робота Повторити
§1-5 (підручника) Виконати
завдання до розділу 1 ст.
44-45 (Тестові завдання 1-11) |
Немає коментарів:
Дописати коментар