ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
12.09. – 16.09.2022
Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:
ПОНЕДІЛОК 12.09.2022 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Основи
здоров’я |
8 |
Тема уроку: Соціальні
ролі і життєві навички в сучасному світі. Дайте визначення
письмово поняттю Соціальна роль – Життєві навички – Розгляньте схему на
ст.9 та проаналізуйте усно Опрацювати §2 Завдання 8 на ст.10 виконати письмово |
Біологія |
7 |
Тема:
Органи та системи органів тварин Дайте
письмово визначення таким поняттям: Орган – Система
органів – Основні системи
органів Опорно-рухова Імунна
Травна Статева Видільна
Дихальна Органи чуття Кровоносна Опрацювати §3 Виконати письмово творче завдання
ст.13 |
Біологія |
6 |
Тема: Різноманітність життя на Землі Дайте визначення поняттям: Середовище життя – Фотосинтез – Середовище
життя організмів Водне Наземно-повітряне Грунтове
Інші організми Опрацювати §3 ст.14
тестові завдання (1,2) Виконати письмово Поміркуйте (ст.14) |
Основи
здоров’я |
6 |
Тема: Техногенне середовище Розглянути на ст.18 таблицю Вплив техногенного
середовища на довкілля та проаналізувати усно Опрацювати §3 Виконати проект ст.19 «Дбай про чисте довкілля» |
Спецкурс
«Захисти себе від ВІЛ» |
9 |
Тема: Життєве самовизначення і планування майбутнього.
Дайте письмово визначення поняттю: Самовизначення – Назвіть риси, якості особистості, які б ви хотіли мати
в майбутньому, коли подорослішаєте? |
ВІВТОРОК 13.09.2022 |
||
Хімія |
9 |
Тема: Властивості основних класів неорганічних сполук Розглянути на ст.15 (схеми 4, 5, 6) Хімічні властивості
амфотерних гідроксидів та скласти рівняння хімічних реакцій Опрацювати §3 Виконати
письмово завдання на ст.17 (Попрацюйте групами) |
Трудове
навчання (дівчата) |
7 8 |
Тема: Технологія виготовлення в’язаних виробів. В’язання
гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва Переглянути відео за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=sMSaeCAePLc |
Технології |
5 |
Тема: Основи проєктної діяльності Дайте письмово поняттю проект та проектування Записати основні етапи проєктної діяльності Опрацювати §1 Вміти
усно давати відповіді на запитання ст.10 https://drive.google.com/file/d/1Zg-PY3R_iRsBhdBcfcqtj3U3jCSzn4Kp/view |
СЕРЕДА
14.09.2022 |
||
Біологія |
6 |
Тема: Методи вивчення організмів. Застосування
біологічних знань у діяльності людини
Методи дослідження живої природи Спостереження Описовий метод Метод порівняння Експерименти
(польові, лабораторні) Розглянути та проаналізувати усно схему Застосування
біологічних знань Опрацювати §4 ст.19 (тестові завдання 1, 2) Поміркуйте
(письмово) |
Захист
України |
10 |
Тема уроку: Алгоритм дій для проведення
серцево-легеневої реанімації в разі раптової зупинки серця Дайте визначення письмово поняттям: Серцево-легенева реанімація (СЛР) – Рання дефібриляція – Опрацювати §3 Виконати завдання 8 письмово, ст.15 |
Захист
України |
11 |
Тема уроку: Засоби ведення воєнних дій, що заборонені
нормами ГП: види звичайної зброї, що спричиняє надмірні ушкодження Закінчити речення (письмово) Засоби ведення війни – Методи ведення війни – Розглянути Іл.3.7. ст.32 та проаналізувати усно Опрацювати §3 Завдання 8 ст.32 виконати письмово (ситуативна
задача 2) |
Трудове
навчання |
6 |
Дівчата Тема: Основи
матеріалознавства. Конструкційні матеріали Опрацювати матеріал на ст.6 Ст.7 розглянути ілюстрації 1. Назвати
зображені конструкції 2. Назвати
конструкційні матеріали, з яких виготовлені чашки Підручник для дівчат: https://pidruchnyk.com.ua/536-trudove-navchannya-dlya-dvchat-sidorenko-6-klas-2014.html Хлопці Тема:
Основні відомості про метали і металообробку Конструкційні матеріали Металеві неметалеві Ст.9
Записати фізичні та хімічні властивості металів Підручник для хлопців: https://pidruchnyk.com.ua/544-trudove-navchannya-hlopci-6-klas-sidorenko-2014.html Опрацювати §1 ст.14 Дати письмову
відповідь на запитання (2) |
ЧЕТВЕР
15.09.2022 |
||
Біологія |
7 |
Тема: Тварина – цілісний живий організм Пройти тестування за покликанням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4934485 |
Хімія |
9 |
Діагностична контрольна робота І варіант 1.
Складіть рівняння реакцій за схемою перетворень,
зазначте типи реакцій 2.
На підставі знань про хімічний зв'язок зобразіть
утворення сполук, що мають такі формули LiCl,
Н2 3.
Обчисліть густину вуглекислого газу за киснем та за
воднем 4.
Розподіліть зазначені в переліку формули речовин за
відомими вам класифікаціями та назвіть їх K2S, Cu(OH)2, Cl2O7, Fe(OH)3, CaCl2 SO3 NaON H3PO4 ІІ варіант 1. Складіть
рівняння реакцій за схемою перетворень, зазначте типи реакцій: 2. На
підставі знань про хімічний зв'язок зобразіть утворення сполук, що мають такі
формули KCl,
F2 3. Обчисліть
відносну густину за воднем CH4, N2 4. Розподіліть
зазначені в переліку формули речовин за відомими вам класифікаціями та
назвіть їх: Mg(OH)2, Na2S, H2S, SO, KOH, HNO3, P2O5, AlCl3 Виконати та надіслати на мою електронну пошту: |
Основи
здоров’я |
9 |
Тема: Сфери життя людини. Довгострокове планування з
урахуванням важливих сфер життя Розгляньте на ст.11 («Колесо життя») проаналізуйте
усно. Дайте письмово визначення поняттю: Кредо Дайте письмово відповіді на запитання (ст.15) Опрацювати §2 Виконати
письмово завдання (1) на ст.16 Моделюй-набувай життєвих навичок |
Технології |
5 |
Тема: Використання методу фантазування під час
створення виробу На ст.11 розглянути мал.2.1, 2.2 Створити фантастичний велосипед використовуючи підручні
матеріали (папір, пластилин, пінопласт і т.д.) |
П’ЯТНИЦЯ
16.09.2022 |
||
Здоров’я,
безпека, добробут |
5 |
Тема: Наш добробут Дати письмово визначення поняттю - Добробут Розглянути на ст.25 мал.5 Піраміда потреб Маслоу Розглянути життєві навички, сприятливі для здоров’я,
добробуту та проаналізувати усно Опрацювати §3 Виконати завдання ст.29 Мозаїка завдань до теми 1-4
письмово |
Основи
здоров’я |
7 |
Тема:
Профілактика захворювань Дайте
визначення письмово поняттям: Хвороба
– Захисні
реакції – Антитіла
– Імунітет
– Опрацювати §3 Виконати
письмово завдання 8 на ст.17 |
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Тема:
Робоче місце, стіл-верстак, слюсарні лещата Розглянути
мал.5, 6, 7, 8 ст.17-18 Замалювати
мал.7 ст.17 (універсальний
стіл-верстак схематично) Опрацювати §2 Дати письмово визначення відповідь на запитання 2
(ст.20) https://pidruchnyk.com.ua/544-trudove-navchannya-hlopci-6-klas-sidorenko-2014.html Дівчата Тема:
Текстильні волокна рослинного походження Дайте
письмово визначення поняттям: Бавовна
- Льон
– Опрацювати §1 Накреслити
таблицю на ст.8, 13 Дати
письмово відповідь на запитання 2 ст.14 https://pidruchnyk.com.ua/536-trudove-navchannya-dlya-dvchat-sidorenko-6-klas-2014.html |
Немає коментарів:
Дописати коментар