ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
19.09. – 23.09.2022
Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:
ПОНЕДІЛОК 19.09.2022 |
||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
Основи
здоров’я |
8 |
Тема уроку: Порятунок
і захист людей у надзвичайних ситуаціях Записати види та рівні
надзвичайних ситуацій ст..12, 13, 14 Принципи безпеки
життєдіяльності Передбачати Уникати
Діяти Опрацювати §3 Виконати письмово ситуативні завдання (1, 3)
ст.17 |
Біологія |
7 |
Тема уроку: Поняття про класифікацію тварин Дайте визначення письмово поняттям класифікації кота
лісового мал.16 ст.15 Опрацювати §4 Виконати
письмово творче завдання на ст.17 Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=1OR1xv-K8NU |
Біологія |
6 |
Самостійна робота. Виконати тест з теми – Біологія –
наука про живу природу за покликанням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2078729 |
Основи
здоров’я |
6 |
Тема уроку: Соціальне середовище і здоров’я. Захист
від кримінальних небезпек Розглянути ілюстрації на ст.20, 21, 22 та проаналізувати
усно Записати формулу безпеки ст.21 Опрацювати §4 Виконати
письмово завдання 6 на ст.25 |
Спецкурс
«Захисти себе від ВІЛ» |
9 |
|
ВІВТОРОК 20.09.2022 |
||
Хімія |
9 |
Тема: Істинні та колоїдні розчини
Суміші
Неоднорідні Однорідні
(гетерогенні)
(гомогенні) Дати письмово визначення поняттям: Істинний розчин – Розчинник – Розчинена речовина – Переглянути відео: Опрацювати §4 Повторити формули, за якими обчислюють масову частку
розчиненої речовини в розчині, масу розчину та масу розчинника ст.25 Розв’язати задачі 1, 2 на ст.25 Виконати №19 на ст.28 |
Трудове
навчання (дівчата) |
7 8 |
Тема: Основні елементи в’язання гачком (початкова
петля, ланцюжок, повітряна петля) В’язання стовпчика з накидом Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=dwjaGqSdmzE |
Технології |
5 |
Використання методу фантазування під час створення
виробу Закінчуємо роботу, розпочату на попередньому уроці
(Створюємо фантастичний велосипед) |
СЕРЕДА
21.09.2022 |
||
Біологія |
6 |
Тема уроку: Клітина – одиниця будови організмів.
Історія вивчення клітини Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=6Ok-YS_1ZH8 Опрацювати §5 ст. 23 Записати
та вивчити основні положення клітинної теорії та виконати тестові завдання
ст.23 (1-3) письмово |
Захист
України |
10 |
Тема уроку:
Основні правила та порядок проведення реанімації Розглянути Іл.4.2, Іл.4.3, Іл.4.4, Іл.4.5, Іл.4.6 та
проаналізувати усно Опрацювати §4 Виконати
завдання 8,9 ст.20 (письмово) |
Захист
України |
10 |
Тема уроку: Техніка забезпечення прохідності верхніх
дихальних шляхів Розглянути Іл. 5.2, Іл.5.3, Іл.5.4 та проаналізувати
усно Опрацювати §5 Виконати
завдання 2 ст.22 (письмово) |
Захист
України |
11 |
Тема уроку: Тепловий і сонячний удар, причини
виникнення та симптоми розвитку. Домедична допомога в разі теплового й
сонячного удару. Дати письмово визначення поняттю Гіповолемія – Записати симптоми сонячного та теплового удару Опрацювати §5 Виконати
письмово завдання 4, 6 на ст.42 (письмово) |
Захист
України |
11 |
Тема уроку: Опіки. Домедична допомога в разі термічних
і хімічних опіків. Дайте письмово визначення поняттям: Опік – Опіковий шок – Розгляньте на ст.35 ступені опіків та проаналізуйте
усно Опрацювати §4 Виконати письмово завдання 4, 5 ст.37 |
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Тема уроку: Робоча постава,
правила безпечної праці Познайомитись з загальними
правилами безпеки у шкільних майстернях та правилами виконання практичних
робіт ст.26-27 Опрацювати §3 Дати письмово відповідь на запитання 1,5 ст.27 Дівчата Тема уроку: Положення переплетення ниток у тканинах.
Способи обробки тканин Розглянути мал.7
Основні види ткацьких переплетень ст.17 та таблицю 1 на ст.1
(проаналізуйте усно) Практична робота ст.21 Виконання макета полотняного переплетення. Виконання
практичної роботи розраховане на два уроки (підготувати матеріал для роботи) |
ЧЕТВЕР
22.09.2022 |
||
Біологія |
7 |
Тема уроку: Кишковопорожнинні (жалкі) Дайте визначення письмово поняттю: Життєві форми – Замалювати мал.20 на ст.18 (Схема будови гідри) Опрацювати §5 Виконати
письмово на ст.20 Для допитливих і кмітливих |
Хімія |
9 |
Тема: Поняття про дисперстні системи Дати письмово визначення поняттям: Дисперстні системи: Дисперсійне середовище – Дисперстна
фаза – Суспензії
– Аерозолі – Емульсії – Фази
дисперсних систем
Дисперсна фаза
Дисперсійне середовище Опрацювати §5 Розглянути таблицю 3 на ст.32 та проаналізувати усно Виконати завдання на ст.33 - 2, 3 Тестові №24, 25 Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=PaEeOQ_b-r8 |
Основи
здоров’я |
9 |
Тема уроку: Сучасне уявлення про здоров’я Розглянути схему цілісності здоров’я та проаналізувати
усно Опрацювати §3 Виконати завдання на ст.21 Моделюйте-набувайте
життєвих навичок письмово |
Технології |
5 |
Тема: Моделі-аналоги. Виготовлення браслета Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=VWAdG81lF2Y |
П’ЯТНИЦЯ
23.09.2022 |
||
Здоров’я, безпека, добробут |
5 |
Тема: Правила пішоходів Дайте письмово визначення поняттям: Пішоходи – Багатосмугові дороги – Продовжити речення письмово: «Я думаю, що робота у патрульній поліції важлива тому,
що…» Опрацювати §4 ст.40 мозаїка завдань до теми (1-4) Ситуаційне
завдання (проаналізувати та виконати письмово) Уявіть,
що ви запізнюєтесь на урок і ваш друг, ваша подруга пропонує перейти дорогу
на червоний сигнал світлофора. Ваші рішення? Які можливі наслідки такого
рішення? |
Основи
здоров’я |
7 |
Тема
уроку: Безпека життєдіяльності людини Запишіть
основні принципи безпеки життєдіяльності (формулу безпеки) та алгоритм
прийняття зважених рішень ст. 21 Ризики Виправдані Невиправдані Опрацювати §4 Виконати
письмово завдання 8 на ст.24 |
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Тема:
Властивості та виготовлення тонколистового металу Записати
основні механічні та технологічні властивості металів Опрацювати §4 матеріал на ст.29-30 Дати
письмово відповідь на запитання 1 на ст.40 Дівчата Тема:
Практична робота Виконання
макета полотняного переплетення ст.21-22 Розглянути
та проаналізувати послідовність виконання роботи. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар