неділя, 27 листопада 2022 р.

                                                  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

28.11. – 02.12.2022

Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:

valentinapopilniak@gmail.com 

ПОНЕДІЛОК

28.11.2022

Предмет

Клас

                                               Тема, завдання                      

Основи здоровя

8

Тема: Розвиток особистості. Формування самосвідомості підлітка. Записати вікові етапи розвитку особистості ст.55, 56

Опрацювати §11

Виконати письмово завдання моделюйте-набувайте життєвих навичок ст.57. Надіслати фото виконаної роботи.


Біологія

7

Тема: Різноманітність птахів, їхня роль у природі і житті людини

Розглянути мал.123-133 (проаналізувати усно)

Опрацювати §21 Завдання (обговоріть у групах) виконати письмово

Повторити §19, 20; підготуватися до контрольної роботи

 

 

Біологія

6

Тема: Губки – притаманні багатоклітинні тварини

Розглянути мал.80, 81 ст.74, 75 (проаналізувати усно)

Дайте письмово визначення поняттям:

Фільтратори –

Регенерація –

Опрацювати §20

Виконати тестові завдання та поміркуйте ст.77 письмово

Повторити тему2 § 13-19 підготуватися до контрольної роботи

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=C7cQIj5KEaY&t=143s

 

Основи здоров’я

6

Тема: Потреби, навички і звички людини

Дайте письмово визначення поняттям:

Потреба –

Навичка –

Звичка –

Опрацювати §11

Моделюй-набувай життєвих навичок (завдання 1) ст.58 письмово виконати та надіслати на перевірку

 

 

Спецкурс «Захисти себе від ВІЛ»

9

Тема: Фізіологічна і соціальна зрілість

Взаємозв’язок фізіологічної і соціальної зрілості

Назвати ознаки фізіологічної зрілості (записати)

Дайте письмово визначення поняття:

Зрілість –

Соціальна зрілість –

Проаналізуйте та обґрунтуйте письмово: Чи відрізняєшся ти від дорослої людини? Чим? Як називається твій етап розвитку людини?

 

 ВІВТОРОК 29.11.2022

Хімія

9

Тема: Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. Значення окисно-відновних процесів

Таблиця7 (Записати алгоритм складання рівняння окисно-відновних реакцій)

Дайте письмово визначення поняттям:

Відновник –

Окисник –

Записати приклад 1,2 (ст.105) та проаналізувати

Опрацювати §20

Виконати №84, 86 ст.106

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=JtrC55A5k_A

 

Трудове навчання

(дівчата)

7

8

Тема: Моделі-аналоги

Закінчити в'язати шарф, презентувати свою роботу.

Технології

5

 

Тема: Технологія обробки текстильних матеріалів.

Дайте письмово визначення поняттю:

Текстильні матеріали –

ст.57, 58 прочитайте та запам’ятайте правила безпечної праці під час роботи з ножицями, голками та кравецькими шпильками

Опрацювати §10

Виконати завдання 5 та завдання працюємо з дорослими

 

СЕРЕДА 30.11.2022

Біологія

6

Виконати контрольний тест з теми Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2374511

 

Захист України

11

Тема: Ознаки зовнішньої кровотечі, що загрожує життю. Застосування турникетів для кінцівок. Само і взаємодопомога

Даайте письмово визначення терміна:

Кровотеча – це

Закінчити речення

Основною причиною смерті на полі бою є…

Опрацювати §17

Виконати письмово завдання 12, ст.105 та надіслати на перевірку

 

Спецкурс «Захисти себе від ВІЛ»

10

Пройти контрольний тест

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2687102

 

Захист України

10

Тема: Основні причини виникнення судом, прояви, послідовність надання домедичної допомоги

Дайте визначення поняття:

Судома –

Епілепсія –

Опрацювати §17

Виконати письмово завдання 6,8 ст.62

 

Трудове навчання

6

Хлопці

Тема: Види оздоблення

Розглянути мал.142-144 (проаналізувати усно)

Опрацювати §17

Виконати письмово завдання ст.143 (1,2)

Дівчата

Тема: Схема для вишивання вільною гладдю

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=YwQ9eG4q-0k&t=135s

 

Розпочинаємо роботу

 

ЧЕТВЕР 01.12.2022

Біологія

7

Виконати контрольний тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6833101

 

 

Хімія

9

Виконання вправ та складання рівнянь окисно-відновних реакцій

Опрацювати §19, 20 (підготуватися до самостійної роботи)

1.      Позначте всі рівняння окисно-відновних реакцій:

О2 + H2 = 2H2O

CaO + H2O = Ca(OH)2

CuO +2HCl = CuCl2 + H2O

2KClO3 = 2HCl +3O2

2Al + 3S =Al2S3

2.      Допишіть число електронів, яке бере участь у наведених процесах. Укажіть, які з процесів є окисненням, а які відновленням




3.      Скласти електронний баланс, вказати процеси окиснення та відновлення

Fe + CuSO4 = FeSO4 + Cu

Na + H2O =NaOH + H2

4.      Визначити ступінь окиснення сульфуру в сульфітній кислоті

5.      При взаємодії розбавленої нітратної кислоти з магнієм, утворюється сіль (магній нітрат), вода та нітроген (II) оксид. Складіть рівняння реакції та розставте коефіцієнти на основі електронного балансу.

 

Основи здоров’я

9

Тема: самореалізація в підлітковому та юнацькому віці

Дайте письмово визначення поняттю:

Самореалізація –

Запишіть складові самореалізації (ст.52)

Опрацювати §10

Виконати письмово завдання 7,9 ст.53

 

Технології

5

Тема: Технологія виготовлення аплікації з тканини

Дайте письмово визначення поняттю:

Аплікація –

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=SgIW6q41We4

 

Розгляньте мал.11.3, мал.11.4 (деякі етапи виготовлення аплікації з тканини), проаналізуйте усно

Розпочати роботу (виготовлення аплікації з тканини)

 

П’ЯТНИЦЯ 02.12.2022

Здоров’я, безпека, добробут

5

Повторити розділ 2

Уміння вчитися §8-11, виконати самостійну роботу

Мозаїка завдань до розділу «Уміння вчитися» (ст.90)

Виконати роботу та надіслати фото

 

Основи здоровя

7

Тема: Догляд за шкірою в волоссям

Записати ст.50 (Поширені захворювання шкіри) та ст.52 (3 етапи догляду за будь-яким типом шкіри)

Опрацювати §12

Виконати письмово завдання 6 ст.53

 

Трудове навчання

6

Хлопці

Тема: Підготовлення виробів до оздоблення

Записати правила безпечної праці під час фарбувальних робіт та запам’ятати

Опрацювати §17

Виконати письмово завдання 4 ст.142

Дівчата

Продовжуємо розпочату роботу (вишивання гладдю)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар