ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
05.12. – 09.12.2022
Виконані роботи надсилати на мою електронну пошту:
ПОНЕДІЛОК 05.12.2022 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Предмет |
Клас |
Тема, завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Основи
здоров’я |
8 |
Тема: Духовний розвиток підлітка Розглянути ст.58 (Чинники, що впливають на духовне
здоров’я) та проаналізувати
усно
Складові духовного розвитку
Самопізнання
Самовдосконалення Самоконтроль Дайте письмово визначення поняттям: Мораль – Духовність – Планування – Опрацювати §12 Виконати письмово завдання
моделюйте-набувайте життєвих навичок, надіслати фото виконаної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Біологія |
7 |
Практична робота 2 Тема:Виявлення прикладів пристосування до способу життя
у представників різних екологічних груп птахів Заповнити таблицю, зробити висновки про особливості
будови тіла птахів різних екологічних груп як ознаки пристосування до умов
існування
Роботу виконати в зошитах для практичних робіт,
надіслати фото на перевірку |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Біологія |
6 |
Тема:
Рослина – живий організм. Дайте письмово визначення поняттям: Повітряне
живлення – Дихання – Випаровування
води – Запишіть
функції вегетативних та генеративних органів рослини Опрацювати §21 Виконати
тестові завдання ст.82 (1-4) Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=QwFNGmn7g44&t=110s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Основи
здоров’я |
6 |
Тема:
Самооцінка і здоров’я Дайте
письмово визначення поняттю: Самооцінка
–
Самооцінка Завищена Адекватна Занижена Опрацювати §12 Виконати
завдання Моделюй-набувай життєвих навичок (1) письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ВІВТОРОК 06.12.2022 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хімія |
9 |
Самостійна
робота I варіант 1. Допишіть
схеми, що описують процеси окиснення і відновлення за зразком: 2.
За наведеною схемою напишіть рівняння реакцій, складіть
електронний баланс, вкажіть процеси окиснення та відновлення 3.
Визначте ступені окиснення у сполуках: HCl; MgCO3; CO2; PbCO3; Ca; H2; PH3 II варіант 1.
Допишіть схеми, що описують процеси окиснення і
відновлення за зразком: 2.
За
наведеною схемою запишіть рівняння реакцій, складіть електронний баланс,
вкажіть процеси окиснення та відновлення 3. Визначте
ступені окиснення елементів у сполуках:
MgO; O2; CaCO3; MBr; C2O3; Cl2; AlCl3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Трудове
навчання (дівчата) |
7 8 |
Виготовлення
новорічних композицій Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=2McsLlWwHsc&t=21s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Технології |
5 |
Виготовлення
аплікації з тканини, продовжуємо роботу та надсилаємо фото Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZiN2H2DZ03Q&t=773s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
СЕРЕДА
07.12.2022 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Біологія |
6 |
Тема:
Тканини рослин Дайте
письмово визначення поняттю: Тканина – Міжклітинники
–
Тканини Твірні Основні
Покривні Провідні Механічні Опрацювати §22 Виконати тестові завдання та
поміркуйте письмово ст.86 Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=lZ5HqfGPcDI |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Захист
України |
11 |
Виконати
контрольний тест з теми: «Основні причини надання домедичної допомоги в
умовах бойових дій. Тактична медицина» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1130856 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Захист
України |
11 |
Тема:
Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов. Загальновійськовий набір
пігулок. ст.108 Загальновійськовий
набір таблеток (розглянути та проаналізувати усно) Ст.109
Записати алгоритм дій підготовки до евакуації Опрацювати §18 Виконати
письмово завдання 3,5 ст.109 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Захист
України |
10 |
Виконати
контрольний тест з теми: «Домедична допомога в разі порушення прохідності
дихальних шляхів та в інших невідкладних станах» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9515434 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Захист
України |
10 |
Тема:
Поняття про травму. Види та класифікація травм Дайте
письмово визначення поняттям: Травма – «Золота
година» - Зробити
опорний конспект ст.64 (класифікація та види травм) Опрацювати §18 Виконати письмово завдання 7 ст.66 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Тема:
Прийоми оздоблення виробів із тонколистового металу та дроту Розглянути
малюнок 145 (Схема складних лакофарбових покриттів) замалювати та записати 4
види лакофарбових матеріалів Опрацювати §18 (до
робота з олійними фарбами, емалями і лаками) Дівчата Розпочату
роботу (схема для вишивання вільною гладдю) https://www.youtube.com/watch?v=YwQ9eG4q-0k&t=135s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ЧЕТВЕР
08.12.2022 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Біологія |
7 |
Тема: Ссавці: Загальна характеристика Дайте письмово визначення поняттям: Плацента – Вагітність – Сплячка – Опрацювати §22 Виконати письмово завдання (для допитливих і кмітливих)
ст.87 та надіслати фото Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=NYNe2wtPMFI&t=310s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Хімія |
9 |
Тема: Тепловий ефект реакцій. Складаємо опорний конспект Дайте письмово визначення поняттям: Тепловий ефект реакції – Екзотермічні реакції – Ендотермічні реакції – Ст.110 Робота на уроці (Попрацюйте групами) Розглянути та проаналізувати приклади термохімічних
реакцій з записом до робочого зошита Опрацювати §21 Виконати завдання 4, 88, 89 ст.113 https://www.youtube.com/watch?v=REvpuD2pRvc&t=86s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Основи
здоров’я |
9 |
Тема:
Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки ст.55
Розглянути етапи процесу самопізнання й формування особистості
(проаналізувати усно) Дайте
письмово визначення поняттю: Ідентифікація
– Опрацювати §11 Виконати письмово завдання 6 ст.57 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Технології |
5 |
Виготовлення
аплікації з тканини, закінчуємо роботу та надсилаємо фото Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZiN2H2DZ03Q&t=773s |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
П’ЯТНИЦЯ
09.12.2022 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Здоров’я,
безпека, добробут |
5 |
Тема: Рухова активність Дайте письмово визначення поняттю: Рухова активність – На ст.96 розглянути ілюстрацію «Сім днів руху» та
замалювати ст.97 перейдіть за Q-кодом і
завантажте статтю «Коли спорт і інтелект заодно…» Опрацювати §12 Виконати мозаїку до теми ст.101 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Основи
здоров’я |
7 |
Виконати контрольний тест з теми:
«Фізична складова здоров’я»: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6053309 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Трудове
навчання |
6 |
Хлопці Продовження
вивчення §18 Розглянути мал.146, 147
(проаналізувати усно) Дайте письмово визначення поняттю: Розпилювач – Опрацювати §18 Виконати письмово завдання ст.149
(3,4) надіслати фото виконаної роботи Дівчата Продовжуємо
працювати над розпочатою роботою (вишивання вільною гладдю) https://www.youtube.com/watch?v=YwQ9eG4q-0k&t=135s |
Немає коментарів:
Дописати коментар